czwartek, 15 marca 2012

O mnie: Czyli ja Spekulant i moje blogowanie ;-)

Swoją przygodę z rynkiem Forex zacząłem w 2006 roku gdzieś w sieci trafiłem na stronę czy blog jakiegoś inwestora grającego na forex i tak to się zaczęło. Najpierw demko ,czytanie różnych książek, artykułów w sieci ,używanie sygnałów. Kiedy wydawało się że już jest dobrze zaczęły się wpłaty niewielkich kwot do brokerów umożliwiających takowe bo jeszcze wtedy nie było tylu do wyboru co teraz i raczej trzeba było mieć sporo większy kapitał niż taki którym ja dysponowałem  ;) Spekulacja przynosiła różne efekty czasem zrobiłem kilka set% z tego kapitału  czasem go od razu przegrywałem ale zawsze kończyło się to bankructwem ale jak to piszą w niektórych podręcznikach żeby się nauczyć spekulacji niestety trzeba zbankrutować kilka razy więc się zbyt tym nie przejmowałem. Chyba w 2010 postanowiłem spróbować wrzucić do gry większy kapitał do jednego z polskich brokerów ze względu na to że wysyłają nam pit-a a jest to wygodne. Co do samej gry teraz wiem że nie zmieniłem zbyt wiele dalej popełniałem te same błędy i efekt był taki sam i tylko strata kasy była większa tu jest link do tych efektów ----->>> click Mam zamiar zacząć od nowa spekulacje na rynku Forex prowadząc taki dziennik efektów tu na blogu pod pseudonimem trader , który myślę pomoże mi w osiągnięciu celów które w moim przypadku powinny brzmieć "nie zbankrutuj jak najdłużej" :) Przy okazji będę się uczył nazwijmy to "blogowania" licząc że to mi pomoże w np: trzymaniu się zasad, ułatwi analizę błędów no nic zobaczymy w praniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...