sobota, 16 lutego 2013

Usd/pln kolejne zagranie pod prąd ;)

wykres 4h usd/pln

W poniedziałek jeżeli kurs się nieco cofnie będę próbował zagrać coś takiego kupno tej pary w okolicach 3.1250 sl 3.0950 i tp w okolicach 3.22. L. Tym razem kurs wyszedł ponad linie trendu spadkowego który trwa od maja zeszłego roku więc jest możliwe większe odreagowanie poprzednio próbowałem wyjść przed szereg zagrywając L w połowie stycznia zanim jeszcze kurs doszedł do tej linii trendu po czym od niej odbił i spadając pogłębił ostatnie dno przy okazji wycinając mój stop loss. Książkowy błąd zagranie zbyt wczesne nie poparte jakimiś większymi przesłankami, sygnałami tym razem kurs wyszedł ponad linie trendu spadkowego więc szansa jest nieco większa-zobaczymy :-) 

ps. strasznie pozytywnie jestem zaskoczony kierunkiem  na złocie bardzo ładnie wstrzelił się w moje zagranie z początku roku na GOLDs (z tego posta) ;-) jeszcze nie można mówić hop bo ustaliłem dosyć agresywne miejsca dla take profit i jeszcze do nich daleko ...

update: 20.02

Niestety znowu sl jeszcze dużo nauki przede mną :)

update: 21.02

Już dziś kurs z powrotem wrócił na swoje tory w góre zawracając dokładnie od 3.0934 czyli o 16p przebijając mój sl, niestety nauka kosztuje zobaczymy czy mój scenariusz się sprawdzi czyli czy u/pln dojdzie  
do zakładanego prze ze mnie 3.22 (w najbliższych dniach) , dziś na rynku walutowym powinna nadal panować lekka awersja do ryzyka więc szanse są spore a już obecnie mamy 3.16
Mistrzostwem świata by było gdybym te 3.0950 ustalił na moment wejścia w tym moim zagraniu a nie na sl, więc do takiej perfekcji życzył bym sobie dążyć :-) taki mam zamiar oraz się nie poddawać.

update: 24.03

Oto jak zachował sie usd/pln po moim wycięciu stopa ;) nie wiele zabrakło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...