sobota, 23 czerwca 2012

Alior trader 2 - nowa wersja foreksowej platformy transakcyjnej Alior banku


Alior bank i jego "pierwszy Polski ECN" czyli platforma Forex doczekała się nowej wersji 2.0 wielu użytkowników na pewno nie mogło się doczekać tej zmiany licząc na skokową poprawę jakości w użytkowaniu, jakie są pierwsze wrażenia możemy poczytać sobie w wątku dotyczącym alior tradera na forum nawigatora link poniżej, tam też znajdziecie więcej informacji oraz opinie :

http://www.forex-nawigator.biz/dyskusje/viewtopic.php?t=15364&postdays=0&postorder=asc&start=2220

Niestety alior trader od samego początku boryka się z pewnymi problemami chyba natury technicznej z tego co wyczytałem na forum to są to głównie problemy z rozłączaniem się platformy a co skutecznie uniemożliwia mu rozwinięcie skrzydeł na polskim rynku brokerów. Już sam fakt że to pierwszy w Polsce ECN przyciągnął by sporo kapitału do siebie oferta nie jest zła, wyślą pita no i to ECN.
Tutaj jest opis oferty alior trader : http://www.aliorbank.pl/pl/biuro_maklerskie/uslugi_biura/rachunek_alior_trader


Początki bywają trudne jak pamiętam kilka ładnych lat temu pewien MM miał również podobne problemy aż ta zła sława chyba się ciągnie z nim do dziś choć nie słusznie bo dziś mógłby uchodzić za wzór stabilności platformy realizacji zleceń i ogólnie jakości usługi mam u nich rachunek to wiem co piszę :-) Także Alior na pewno się upora ze wszystkim to tylko kwestia czasu ale obawiam się że trochę opinii tych złych może się za nimi później ciągnąć, tak czy owak życzę im sukcesu i jak najszybszego rozwiązania wszystkich problemów a jak to nastąpi to pewnie spróbuje ich platformy.




2 komentarze:

  1. Witam
    Najważniejsze, że to ECN, ale miałem chwilę styczności z Alior Traderem i jakoś nie urzekł mnie. Może z czasem bym się przyzwyczaił.
    Od założenia konta w Aliorze odciąga mnie głównie to, że nie ma mikrolotów, a nie czuje się na siłach na grę większą stawką. Mógłbyś polecić mi jakąś platformę na start, która to oferuje?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci że sam myślę o otwarciu dodatkowego konta z minilotami celem testowania właśnie różnych strategii czy systemów i z tego co się już zdążyłem zorientować jest kilku brokerów którzy to oferują np: bossa fx, go4x, admiral markets pewnie by można znaleść jeszcze kilku ale jak dla mnie głównym faworytem jest bossa, dużo o brokerach można znaleźć na forum nawigatora link w poście wyżej. Bossa i go4x wystawiają pita więc to spory plus jak dla mnie ale polecić nie mogę bo sam nie mam takiego konta więc proponuję żebyś zerknął na forum.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...