niedziela, 17 czerwca 2012

EUR/USD wykres dzienny, Grecja w cenie ?

W jednym z poprzednich wpisów:  Eur/usd powtórka ze stycznia ? próbowałem przewidzieć dołek czyli miejsce odbicia eurodolara a robiłem to gdy wykres a raczej cena znajdowała się w miejscu oznaczonym "1" na poniższym wykresie jak zwykle troszkę się pośpieszyłem bo jednak nieco później nastąpiła powtórka ze stycznia. Rynek zagrał chyba jednak pod dobre wiadomości z Grecji i jeśli nic niepokojącego się nie wydarzy to obecny dołek z 1 czerwca już tylko będzie się oddalał od ceny. Jeszcze do piątku liczyłem że może przetestujemy okolice 1.23 no bo podejrzewam że mało kto zaopatrzył się na tamtych poziomach w longi ale coraz mniejsze szanse na to widzę musiały by nadejść chyba jakieś bardzo złe wieści z Grecji choć też nie wiadomo czy one już nie były by w cenie i raczej spodziewał bym się powolnego marszu w górę na eur/usd wstępnie okolice 1.30 a być może później test okolic 1.35 jeśli tylko nadal indeksy w Ameryce będą rosły to jest to wielce prawdopodobne.




-a to wykres z 28 maja na którym próbowałem zbyt wcześnie "złapać dołek" ;)


Jeszcze coś na temat usd/pln pod koniec maja również liczyłem na odwrót na tej parze i wrzuciłem wykres jakby to mogło wyglądać tu też się pomyliłem w ten sam sposób nie byłem cierpliwy o to jak miało wyglądać to odbicie według mnie a poniżej wykres jak wyglądało niestety trzeba się jeszcze dużo nauczyć miedzy innymi cierpliwości.

jak chciałem:

a jak jest i jak może być dalej ;) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...