niedziela, 9 marca 2014

MWIG40, SWIG80 idą spadki korekta czy bessa ? Hardcorowa prognoza :)







Na wstępie wiem że nie widać tego jeszcze na wykresie zbytnio chociaż na dziennym macd (ostatni wykres) dał sygnał sprzedaży na  obu indeksach tyle że jak widać przy trendzie wzrostowym często takie sygnały są błędne to jednak skłaniam się ku temu że może on być tym razem prawdziwy gdyż mój autorski wskaźnik wyprzedzający który w styczniu 2013 podpowiadał mi że złoto będzie tanieć tutaj link: http://forexrealtrading.blogspot.com/2013/04/golds-moje-zaozenia-ze-stycznia.html
też mi każe sądzić że nadchodzą spadki. Oczywiście nie jest to pewnikiem gdyż jak testowałem skuteczność mojego narzędzia historycznie wahała się w okolicy 60% co daje nawet fajną przewagę to jednak nadal tylko backtest, caly czas go testuje obecnie ale też nie opieram się tylko na nim bo jednak często daję błędne sygnały. Zobaczymy jak spisze się na naszym rynku i czy uda się wyłapać na wczesnym etapie odwrócenie trendu (korektę) bo nie wiadomo co to będzie. Przy mwig40 trwałe wyjscie powyżej 3650-3700pkt uznaję za koniec scenariusza spadkowego natomiast nie na odwrócenie pozycji bo teoretycznie może to być coś na kształt potrójnego szczytu więc poczekam na zachowanie indeksu. Zasięg to wstępnie 3000pkt. do celowo 2000pkt. czy niżej to już czas pokaże. Ciekawe że na wig20 nie widzę sygnału na spadki wręcz skłaniał bym sie ku dalszym wzrostom czy te indeksy mogą się tak rozjechać ? zobaczymy. Ryzykowny trochę scenariusz ze spadkami miś-ów wielu nazwie to łapaniem szczytów ale czyż nie o to chodzi w tej branży ;) dziś zapewne jestem pierwszy (albo prawie) który to robi ale gdy indeks spadnie do 3000pkt. pojawi sie co raz więcej wątpliwości.

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...