wtorek, 11 marca 2014

Zagranie nr: 1/2014 eur/usd daily (closed)

zagranie nr:1


Eur/usd long 0.1lota 1.38674 sl 1000p niżej tp 3000p w prawdzie cena nadal rośnie ale większa korekta jest całkiem możliwa na tych poziomach dobry moment wejścia był ładnych kilka dni temu wtedy gdy prognozowałem ten wzrost tu: http://forexrealtrading.blogspot.com/2014/02/eurusd-zagarnie-long-z-ciasnym-sl.html jak widać moja pozycja miała by się dobrze ;) teraz niestety potrzebny jest duży sl i nawt myślałem żeby to było 1500p ale wtedy pasuje też tp podnieść a wogóle to zbyt dużo bym ryzykował na jedną transakcje bo nie całe 50% depo , teraz to jest gdzieś około 30% - wiem że to dużo nawet za dużo ale jest to świadome ryzyko, mógłbym wpłacić 5000zł i ryzykować taką pozycją ok.6% kapitału ale równie dobrze mogę te 5000zł rozłożyć na 5 wpłat i na to samo wyjdzie albo dopłacić transzę. Udana transakcja powinna dodać kontu ok. 900pln czyli prawie 90%  strata czyli sl to jakieś -300pln. Nikomu nie zaleciłbym tak ryzykować ale ja mam już pewne doświadczenie i zaryzykuje natomiast w miarę przyrostu kapitału ryzyko samo będzię malało gdyż nie będę od razu zwiększał wielkości pozycji. 

Co do samego projektu zaczynam od 1000pln cel nr: 1, 10.000pln tam pomyślę jak dalej do celu nr:2 czyli 100.000pln :) czas im szybciej tym lepiej ale wiadomo chcąc ograniczyć ryzyko czas się wydłuży wstępnie założe max. 3 lata zobaczymy jak będzie w praniu. 
Wejścia w pozycje i wyjscia tajne przez poufne ;) nie będę sie spowiadał dokładnie dlaczego to dlaczego tamto i zachowam szczegóły dla siebie gdyż działający system gry jest bardzo cenny co chyba wszyscy wiedzą :) O inne sprawy można pytać śmiało, doradzać, krytykować co kto woli liczę że publiczne "granie" nie pozwoli mi robić głupich błędów i jeszcze bardziej polepszy jakość wejść i zagrań.
ps. zastanawiam się jeszcze czy np: po zrobieniu 50% tp przestawiać sl na BE czy jednak trzymać się sztywnego sl ,tp chętnie wysłucham jakiś opinii

update: 20.03
zrobiłem coś czego nie powinienem przestawiłem sl 50p niżej  bojąc się podobnej sytuacji jak na wig20 więc pozycja dalej w grze
takie są właśnie efekty kiedy mając pozycje w zysku nie przestawia się sl na plus, dobrze że w przypadku złota zrobiłem jak trzeba i mogę spać spokojnie

update 27.03
niestety znowu to robię przestawiam sl na 1.36174 ale mogę sobie pozwolić pozycje na złocie zrobiły dobry zysk
update: 11.04
zagranie nr:1 

pozycja zamknieta z ręki zysk 71.39zł  , swap -37.18zł 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...